söndag 17 mars 2013

York!

Efter ett kort byte i Frankfurt kom vi fram till England igar kvall. Vi traffade vara trevliga vardfamiljer och flera av oss gick ut och at fishandchips tillsammans. Det var gott men inte sa speciellt eller annorlunda som jag forestallt mig det, vi fick sa stora portioner sa att ingen orkade ata upp!

Idag har vi, precis som Jennifer redan skrivit, varit i York. Vi besokte bl.a. norra europas storsta katedral och sen sa blev det lunch och lite shopping. Kalla och blota om fotterna var vi nar vi kom hem men nu har jag och Carol (som jag bor oss) varmt upp oss framfor en mysig brasa med lite te och kakor (nu har hon lart sig vad fika betyder!).

Imorgon ar det skoldags och sen hoppas jag pa att kunna lagga upp lite bilder har pa bloggen ocksa sa ni far se hur det ser ut dar vi bor!

/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar