måndag 18 mars 2013

Dimple Well Infant School

Idag var första dagen på praktiken för mig, vilken jag spenderar på Dimple Well Infant School. Jag var med de allra minsta barnen där idag, jag tror de är 3-4 år. Det var mest lek och stoj, första gruppen med barn kom klockan 8.45 och var kvar till 11.45, sen kom nästa grupp mellan 12.15 och 15.15. Det är lite svårt att förstå vad barnen säger ibland bara, men annars går det bra. De är så söta så!

Planerna för kvällen har jag ingen koll på däremot, ska nog försöka få tag på någon av de andra och höra efter vad de har tänkt göra ikväll. Nu hade jag tänkt försöka komma ut på en springtur, i det fortfarande mindre vackra vädret. Hoppas på mer sol och mindre regn fortsättningsvis!

På återseende! /Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar