fredag 22 mars 2013

Det blev Leeds i alla fall!

Vi trotsade snökaoset och tog oss till (och från) Leeds i alla fall. Så nu är man mycket fattigare, för att inte säga urfattig, pengamässigt men en halv garberob rikare. Jag hittade en söt liten enkel vit klänning som jag förmodligen ska ha på studenten om jag inte ångrar mig, så jag är nöjd jag.

Förutom att  shoppa gick vi också på Leeds City Museum, det var väldigt roligt måste jag säga. En salig blanding av olika saker att kolla in; mumier, uppstoppade (?!?!, eller bara avbildade) djur och hur det såg ut i området kring Leeds i olika tidsperioder bland annat. Som sagt, intressant faktiskt!

Ikväll ska vi (i alla fall några av oss) först hem till Idas brorsas kompis, för att sen åka vidare till Wakefield. Själv tror jag inte jag ska följa till Wakefield, utan vi får se vad som händer.

Ha en trevlig fredagkväll! /Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar